Friday 15 January 2016

Bagaimana ingin menjadi pengedar RF3 WORLD


PAKEJ UNTUK BERMULA


Dalam perniagaan RF3world terdapat 2 Pakej iaitu “User & Entrepreneur” untuk anda memulakan perniagaan ini. Bagi yang ingin mencuba produk Firmax-3 ini dulu boleh membeli pakej “User” dan bagi yang serius untuk menambah pendapatan boleh join terus pakej “Entrepreneur”. Lihat gambar pakej-pakej dibawah.





RF3 BONUS REWARD


Di dalam perniagaan ini, RF3world menawarkan bonus dan pelan pemasaran yang sangat mudah dan lumayan untuk anda buat duit “Cash” setiap hari. Ditambah pula perniagaan ini masih baru sangat-sangat dan tiada siapa yang tahu dan anda boleh jadi “Pioneer & Frontline” di dalam perniagaan ini.

Terdapat 2 cara untuk anda bermula, yang pertama anda boleh bermula sebagai pengguna sahaja dengan hanya membeli produk Firmax ini bernilai RM280 seperti yang ditunjukkan dalam gambar diatas. Yang kedua anda boleh terus“Join” sebagai “Bisnes Partner” dan buat “Networking” bersama dengan saya.

Kelebihan anda join pakej “Entrepreneur” ialah anda bakal mendapat insentif dari syarikat dan juga mendapat “AutoDownline” dari saya sebelah kaki. Anda hanya perlu bersiap sedia untuk menerima ribuan dan limpahan “Network(Downline)” dari saya selepas ini.



 
 

1. INTRODUCING BONUS

Terdapat beberapa bonus apabila anda buat “Networking”. Bonus yang pertama adalah bonus pengenalan ataupun “Introducer Bonus”. Bonus ini diberi kepada setiap orang yang memperkenalkan bisnes ini. Bonus yang diberi adalah sebanyak “RM40” untuk setiap 1 lot. Bonus ini dikira berdasarkan jumlah lot bukan jumlah orang yang masuk. Lot minimum untuk join bisnes ini adalah 7 lot dan anda boleh mendapat pendapatan maksima.


2. TEAM BONUS (PAIRING)

Bonus yang kedua adalah bonus pairing iaitu sebanyak “RM40”. Di dalam bonus ini sangat menarik kerana sistemnya yang adil yang mempunyai 2 kaki sahaja dan anda boleh mendapat “Lot Spill Over” dari saya sebelah kaki anda. Anda hanya perlu cari sebelah sahaja. Semua orang inginkan kejayaan dalam perniagaan Networking ini tetapi ramai yang tak faham dan tidak mengkaji sistem dengan betul dan itu menyebabkan kegagalan. Disini RF3 menyediakan platform dan sistem untuk membantu anda berjaya dengan lebih “Mudah & Cepat”.

02.t.talk




3. ROYALTY BONUS

Apabila anda sponsor orang dan anda berjaya “Grow Network” anda, anda layak menerima Royalti RM2 setiap lot yang anda sponsor dan network anda sponsor. Bayangkan setiap lot yang masuk di bawah rangkaian anda, anda dapat RM2.






 
       Kalau ada 1000 lot sebelah kaki?, senang-senang je anda dapat RM2000. Itu baru 1 kaki, kalau 2 kaki?, tak RM4000 anda dapat. Kaya-kaya, baru satu bonus saja pun dah cukup lumayan. Itu yang seronoknya bisnes networking ini. Cuba lihat contoh gambarajah di bawah. Pengiraan bagi bonus ini berdasarkan kiraan dalam gandaan darab 2 seperti matrix 2,4,8,16,32,64,128…. dan seterus sehingga pecah kalkulator. Paling best sistem ini lalah 1 kaki pun anda dah boleh dapat“Infinity Income” terus masuk ke akaun anda . Ini baru dipanggil “Infinity Downline”.





BONUS seterusnya adalah merupakan bonus bagi jualan ulangan.Dalam perniagaan ini pendapatan kita bukanlah hanya hanya sekali sahaja bahkan berkali-kali bagi setiap jualan walaupun orang yang sama.Ini lah merupakan pasif income untuk kita yang boleh dinikmati sekiranya mempunyai produk hebat yang mampu bercakap!!!


PLAN RF3 PLAN B





Jangan biarkan peluang anda direbut oleh orang lain..




SERTAI CHANNEL TELEGRAM KAMI 
KLIK LINK DIBAWAH UNTUK JOIN.

No comments:

Post a Comment